ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Skąpe
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zarządzenie Nr 55/2017 Wójta Gminy Skąpe z dnia 27 listopada 2017r. w sprawie powołania komisji do ustalenia norm zużycia paliwa w samochodzie pożarniczym specjalnym nr rej. FSWCR86

Informacja ogłoszona dnia 2017-12-12 10:56:25 przez Ireneusz Noji

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 55/2017
Wójta Gminy Skąpe
z dnia 27 listopada 2017r.
 
w sprawie powołania komisji do ustalenia norm zużycia paliwa w samochodzie pożarniczym specjalnym nr rej. FSWCR86
 
    Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017r. poz. 1875) zarządzam, co następuje:
 
§ 1. Powołuję Komisję ds. ustalenia normy zużycia paliwa w samochodzie pożarniczym specjalnym model Man TGM 13.290 4X4 BL, poj. 6871cm3, nr rej. FSWCR86 VIN:WMAN36ZZ9HY356173 w następującym składzie:
1. Alicja Hoppen – Anyszko                     - Przewodniczący Komisji,
2. Stanisław Roszak                                  - Członek Komisji,
3. Wojciech Gorsiak                                   - Członek Komisji.
 
§ 2. 1. Zadaniem Komisji jest ustalenie normy zużycia paliwa w samochodzie, o którym mowa w § 1.
2. Badanie zużycia paliwa Komisja, o której mowa w § 1, rozpoczyna w dniu 29.11.2017r., natomiast zakończenie badania następuje w dniu 30.11.2017r.
3. Ustalenie normy zużycia paliwa w szczególności polega na:
  1. zatankowaniu, w dniu rozpoczęcia badania zbiornika samochodu do pełna,
  2. spisaniu stanu licznika w dniu rozpoczęcia badania,
  3. jazdę samochodem 50 km w okresie przeprowadzania badania,
  4. uzupełnianiu tankowania paliwa,
  5. spisaniu licznika na dzień zakończenia badania,
  6. pozostawienie samochodu na włączonej autopompie przez 1 godz.,
  7. zatankowaniu paliwa do pełna w dniu zakończenia badania,
  8. spisaniu licznika na dzień zakończenia badania,
  9. pozostawienie samochodu na włączonym silniku przez 1 godz.,
  10. zatankowaniu paliwa do pełna w dniu zakończenia badania,
  11. ustaleniu ilości zużytego paliwa dla przejechanych kilometrów w okresie przeprowadzania badania,
  12. ustaleniu ilości zużytego paliwa dla autopompy na 1 godz. pracy w okresie przeprowadzania badania,
  13. ustaleniu ilości zużytego paliwa dla włączonego silnia na postoju przez 1 godz. pracy w okresie przeprowadzania badania.
4. Z przeprowadzonych czynności Komisja sporządza protokół, według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego zarządzenia i w terminie do 01.12.2017r. i przekazuje Wójtowi Gminy Skąpe.
§ 3. Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierzam przewodniczącemu komisji.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
Wójt Gminy Skąpe
/-/ Zbigniew Woch

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Skąpe
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Alicja Hoppen-Anyszko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-11-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Alicja Hoppen-Anyszko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-12-12 10:54:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Ireneusz Noji
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-12-12 10:56:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Ireneusz Noji
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-12-12 09:56:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
479 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony